-
Yorumların güzel ayrıca devam et.Vakit bulursam ben de yorumlamayı düşünüyorum.
Sadece meal yaparak 1 alayım derken 2 alman için yazıyorum.
Şu sitelerde yazılan her güzel yazı eleştiriye yorulur.
Çok normaldir.
Sadece betalar bizi gerçekten eleştirmez gerisini salla…
- bugün (2)