• bugün (2)
  1. Beta egosuna uyarak ‘sazan avi xdd kandırılıyorsunuz xdd’ diyor.
    Sen egona uyup ‘şu cümlesinde beni sikmeye kalkmış aklınca beni eleyecek zaza kasıntı zaaa güsel değil zaaa’ diyorsun güzel kardeşim.
    Beta egosunun ılımlı versiyonunu içinde taşıyosun. Belki ben de taşıyorumdur.
    Yalnız şunu ayırt etmek gerek;zayıf değilsen zaten öğretide malları güdmek için yazılanlara saygı duyarsın ileride betalarla aynı ekipte bulunmayacağın için.
    Zayıf olmak egoyu sergileyeceğin anldıbına gelmiyor ayrıca saygı çok köklü bir kavramdır.
    Görmediğine güvenmek bilmediğine inanmak kayıtsız saygı duymak.
    ‘Aramızda usta çırak anlayışı oturacak’ yazısını lisede mantra olarak tekrar etmişsin gerçekten özümseyebilseydin şimdi bu problemleri yaşamazdın.
    Problem değil güzel kardeşim kendini iyileştirmeye devam et.
    Ben lisede hayatımı kaydırmıştım amk güldüm.
   tümünü göster