kanka olay benim açımdan çok açıklanabilir değil ya, bazı sorularına cevaplar veremeyebilirim. çünkü kendi dertlerime de tam olarak derman olabilmiş değilim olamadığım yerlerde yapabileceğim şeyler mi bakıyorum yapamayacağım gibi olduğum yerlerde salıyorum çok sıkmıyorum kendimi yani. sen daha farklı bir yapıya sahipsindir.
Tanımsızlık demişlerdi, tanım şart değil tabii ki, her yoğurdun yiğidi yiyişi ayrıdır. kimi yoğurt kaşıklayarak yer, kimisi diker depeye, kimi yalar amk. ama o anki duruma ne gerekiyorsa onu yaparsın genelde ekstrem bir olay yoktur, aramakta yersiz olur, ama bilinmesi açısından lazım olur tabi.
ben insanın direkt bir bilgiye sahip olacağı düşüncesini desteklemiyorum. elbette saf sade bir karakterin olabilir -alfan- ama buna ulaşabilmen içinde temizi pisi ayırt edebilecek akla sahip olursun. zaten bu akla sahip olduğunda da alfana daha rahat ulaşırsın. ama birşeyler öğrenebilmek değiştirebilmek kolay işler olmamıştır. zaman ister, ama zaman ömrümüz boyunca yaşayabileceğimiz bir süreç, ve hayatlarımız didinip durma üstüne kurulu. akışına da bıraksan birşeyler kaparsın, direkt yardırarakta, ama akışına sadece belirli şeyler gelir o zaman tam olarak değişim yaşamış olmazsın bence, ama yinede şans işide olabilir asdjasjda işini şansa bırakma bilader, sen istekli ol, yürekli ol cürretkar ol ki istediğini söke söke al, gerekiyosa taşı sik amk