• bugün (2)
  1. @8 gerçekten yetersizsen yapabileceğin en iyi şey yetersiz olduğunu kabul etmek değil mi aga? ben yeterliyim mesajı vererek yeterli olmuyorsun sonuçta. Gerçekten "yeterli" seviyesine gelerek oluyorsun. Ayrıca bu aralar mutluluğun gelişimin önündeki en büyük engel olduğunu düşünmeye başladım. Hangi konuda mutlu olup rahatlarsam o konudaki gelişimim duruyor. açlık ve huzursuzluk duyduğun konuyu geliştiriyorsun. işte konu bu olunca da hiçbir zaman huzurlu olamayacak mıyım aq sorusu geliyor
   tümünü göster