-
21 ocak gecesiiii savaşan yiğittir
sözlüğü korudu siz gibi dolandırıcılardannnn
https://www.youtube.com/shorts/Y-_iJ5ioi10
-
@27 alfayı sen sik beta da seni siksin.
ben omega olduğum için etliye sütlüye karışmıyorum tabi.
-
@26 sen arafı farklı şekilde de tanımlayabilirsin bir çok anlama gelebilir.
acı çekip çekmemek insanın kendi elinde bu arada.
yeterince acı çektiğini düşünen siktir olup gidebilir sonuçta? çoğu gitti zaten.
-
Betanızı siqtim. Alfanızı siqtim. Şimdi omegasınızdır da siz onu da siqtim.
Dışarıdan buraya getirdiğiniz hastalıklı her tanımı siktim
-
@23 Araf boşluk demek değil. Hissettirdiği duygu belki boşluk hissi olarak anlamlandırılabilir.
Ama araf sıkışmışlık demek.
iki belirgin olgu arasında ikisi de olamamak demek.
Burada toplanan insanlar acı çekiyor.
Öğretiden dolayı ne normal hayatlarına geri dönebiliyorlar ne de alfa olabiliyorlar, tam arada sıkışıp kalmışlar.
Olabilecek en kötü senaryo.
-
araf kelime anlamı olarak boşluk demek kaldı ki hiçbir şey boşlukta varolmaz.
değişimin peşinden falan da gitmiyorum yalnızca yol üstündeki duraklarım değişimden geçiyor.
aslında değişim adına çok şey yapıyorum bazen uyandığım andan itibaren başlıyorum işlere bazen gece yatarken bile bir şeyler karalıyorum.
yine de bir uğraş verdiğimi iddia etmiyorum çünkü bu işler hayatımın bir parçası, ekstra olaylar değil.
tcma fakeleri konusunda haklısın adamlar gerçek bile değiller amk…
-
Siz hepiniz neyin kafasındasınız lan ?
Tcma'nın arkasında bıraktığı arafta kalmış ve kafayı yemiş ruh hastalarısınız.
Çoğunuz kendi olmaktan uzak ve farkında olmadan kendi olduğunu sanıp tamamen taklit içerisinde.
3 tane dangalak ise kendini tcma ve yaverleri ilan etmiş. Bu salaklara lafım yok çünkü onlar beta olduğunun farkında olan salaklar ve zaten birbirinin fake'iler.
Öğretinin zayıf zihinlere kafayı yedirteceği barizdi ama bu kadarını beklemiyordum.
Sağlıklı tek kişi yok mu ?
Burayı tekrardan hortlatıp neyi amaçladınız ?
Şuraya uğrayan 10-15 tane elemanı "ben tcma'yım, bunlar da benim rütbelilerim" diye kandırsanız ne olacaktı ?
Veya Tcma'nın yada kardeşliğin dikkatini çekme arzunuz mu sizi bu aptallığa etti, ilgi bekliyorsunuz değil mi ?
Kardeşliğin burayı siklemediği çok açık.
Bunu bilsem de bir umut hergün bu sayfayı yenilerdim, belki ben de araftayım ve belki birçok hastalığım var ama en azından ne kendimi tcma sanıyorum, ne taklit içindeyim, ne de alfa olduğumu idda ediyorum.
Siz de vazgeçin betalar, zaten beceremediniz, bunu da elinize yüzünüze bulaştırdınız, bari planlı hareket etseydiniz, güzel bir alt yapı oluştursaydınız, inanılmazsınız gerçekten.
-
amk robotları...
-
bu da her analizin detaylı olacağını varsayan kafa işte.
-
sana ne milletin hayallerinden kahpe evladı.
kendi hayatın bitti milleti analiz ediyorsun amk...