• bugün (2)
  1. Siz hepiniz neyin kafasındasınız lan ?
    Tcma'nın arkasında bıraktığı arafta kalmış ve kafayı yemiş ruh hastalarısınız.
    Çoğunuz kendi olmaktan uzak ve farkında olmadan kendi olduğunu sanıp tamamen taklit içerisinde.
    3 tane dangalak ise kendini tcma ve yaverleri ilan etmiş. Bu salaklara lafım yok çünkü onlar beta olduğunun farkında olan salaklar ve zaten birbirinin fake'iler.
    Öğretinin zayıf zihinlere kafayı yedirteceği barizdi ama bu kadarını beklemiyordum.
    Sağlıklı tek kişi yok mu ?
    Burayı tekrardan hortlatıp neyi amaçladınız ?
    Şuraya uğrayan 10-15 tane elemanı "ben tcma'yım, bunlar da benim rütbelilerim" diye kandırsanız ne olacaktı ?
    Veya Tcma'nın yada kardeşliğin dikkatini çekme arzunuz mu sizi bu aptallığa etti, ilgi bekliyorsunuz değil mi ?
    Kardeşliğin burayı siklemediği çok açık.
    Bunu bilsem de bir umut hergün bu sayfayı yenilerdim, belki ben de araftayım ve belki birçok hastalığım var ama en azından ne kendimi tcma sanıyorum, ne taklit içindeyim, ne de alfa olduğumu idda ediyorum.
    Siz de vazgeçin betalar, zaten beceremediniz, bunu da elinize yüzünüze bulaştırdınız, bari planlı hareket etseydiniz, güzel bir alt yapı oluştursaydınız, inanılmazsınız gerçekten.
   tümünü göster