• bugün (2)
  1. taklit değil, yansıma.
    siz ona baktığınızda "bizi taklit ediyor" dediniz, "çakma" dediniz, güldünüz.
    sizin vizyonunuz, benim oyun planımı göremeyecek kadar bulanık.
    cenabet bedevi; o arenaya silahsız inmedi.
    benim zırhımı giydi. benim kelimelerimi kuşandı.
    benim üslubumu bir maske gibi yüzüne geçirip; aranızda dolaştı, nabzınızı tuttu, o sığ zihinlerinizi benim frekansımla test etti.
    bu ateşten bir gömlekti.
    her babayiğit o ağırlığın, o "usta" personasının altında ezilmeden duramaz.
    ama o durdu.
    benim gibi düşündü. benim gibi konuştu.
    ve sizi, benim silahımla vurdu.
    bu sınavı, o simülasyonu kusursuz bir sadakatle tamamladı.
    artık o eski rütbeler söküldü.
    göğsüne nişanını bizzat taktım.
    karşınızda duran adam artık sadece bir bedevi değil.
    mentor of shadow assassins.
    gölgedeki sağ kolum.
    benim olmadığım yerde, hüküm onundur.
    onun kelamı, benim imzamdır.
    selam durun.
  2. huur çocuğu kamskldnasjldnawejasbd
  3. usta en pozitif ruh haliyle bir başkasını överken bile %90 kendinden %10 övdüğü elemandan bahseder amk.
    yüzlerce entry var taklit ederken hiç mi göz önünde bulundurmuyorsun beta?
    oc bak sana daha kaliteli bir teknik vereyim ananı sikeyim senin.
    ustanın tüm entrylerini yapay zekaya kopyala yapıştır yap bir harmanlasın adamın tarzını.
    sonra my7'ın ağzından yazması için bir konu belirle yazdıklarına şaşırırsın senin var ya ananı karını havada siker sen bile hayran olursun.
    Not:Ai'ın ne kadar başarılı olacağını merak ettiğimden verdim bu tekniği siktir git dene işin gücün yok zaten.
  4. lan yaratık açtığın fake they call me alpha hesabı 8 entryde silik yemiş sen hala burada bir varislik muhabbetine yatıyorsun.
  5. yıllar önce yazdığın yazılardan tut, fake hesap açarak kendini şişirmen de dahil, eğitiminiz bitti zırvalıklarıyla hala kendince değişim yazıları yazmana kadar zaten meselenin somut kısmını sikip attın sana kim inansın?
    sabaha kadar yaz istersen içeriğinden bağımsız olarak sahtekar betanın tekisin.
  6. bu başlığa random atmak başlı başına bir ifşa sebebi zaten amk.
    kalanı uzatmalarda gelen goller.
  7. sana ne milletin hayallerinden kahpe evladı.
    kendi hayatın bitti milleti analiz ediyorsun amk...
  8. bu da her analizin detaylı olacağını varsayan kafa işte.
  9. amk robotları...
  10. Siz hepiniz neyin kafasındasınız lan ?
    Tcma'nın arkasında bıraktığı arafta kalmış ve kafayı yemiş ruh hastalarısınız.
    Çoğunuz kendi olmaktan uzak ve farkında olmadan kendi olduğunu sanıp tamamen taklit içerisinde.
    3 tane dangalak ise kendini tcma ve yaverleri ilan etmiş. Bu salaklara lafım yok çünkü onlar beta olduğunun farkında olan salaklar ve zaten birbirinin fake'iler.
    Öğretinin zayıf zihinlere kafayı yedirteceği barizdi ama bu kadarını beklemiyordum.
    Sağlıklı tek kişi yok mu ?
    Burayı tekrardan hortlatıp neyi amaçladınız ?
    Şuraya uğrayan 10-15 tane elemanı "ben tcma'yım, bunlar da benim rütbelilerim" diye kandırsanız ne olacaktı ?
    Veya Tcma'nın yada kardeşliğin dikkatini çekme arzunuz mu sizi bu aptallığa etti, ilgi bekliyorsunuz değil mi ?
    Kardeşliğin burayı siklemediği çok açık.
    Bunu bilsem de bir umut hergün bu sayfayı yenilerdim, belki ben de araftayım ve belki birçok hastalığım var ama en azından ne kendimi tcma sanıyorum, ne taklit içindeyim, ne de alfa olduğumu idda ediyorum.
    Siz de vazgeçin betalar, zaten beceremediniz, bunu da elinize yüzünüze bulaştırdınız, bari planlı hareket etseydiniz, güzel bir alt yapı oluştursaydınız, inanılmazsınız gerçekten.