-
yauw azio denen qaşar evladı, hastane köşesinde anasının sarkan cildine bakıp 'zaman ne çabuk geçiyor' diye felsefe kasan o ılık ruhunun amina serum hortumu fırlatayım. güldüm.
neymiş, 'geçmiş olsun' denmesini istemiyormuş, bir de utanmadan siqilmis youtube linki koyup arabesk kasıyormuş...
ulan yarram, senin o östrojen patlaması yaşayan aciz qaşar evlatlığı mesaine kimse geçmiş olsun demez zaten.
ananın yüzüne bakıp 'yılların tecrübesi' diye zırlayacağına, o kadına gurur duyacağı güçlü bir evlat olsaydın aminaçakim.
ama sen n'apıyorsun? o siqilmis forum çöplüğünde dram kovalayıp beta zihninle o acizliğine kılıf arıyorsun topram xdeee.
sen o acil servis köşelerinde zamanın akışına ağlayıp, o qaşar vizyonunla varoluş krizi yaşarken; alfa adam zamanın ta kendisine zif döküp hükmeder evlat.
senin o siqilmis melankolin ve arabesk sancıların, anca o admin panelinden yönettiğin ezik sürüsüne geçer.
yıkıl karşımdan dram faresi yarraöm, git o siqilmis acizliğinle serum sırası bekle.
tahammülsüz_ve_mimiksiz_bakuş atup sirittum xdeee. -
sağolun beyler.
-
Geçmiş olsun knk, üzüldüm.
-
allah şifa versin
-
Allah ele ayağa düşürmesin, sağlıklı uzun ömürler versin. geçmiş olsun.
-
insana da gecikmişlik hissi katmıyor değil, geçmiş olsun yinede.
-
çöküşlerini izlemek hayata dair büyük ibretler içeriyor
-
https://www.youtube.com/watch?v=X49stVA8Trs
dün ve bugün.
bu başlığı, "geçmiş olsun", "allah uzun ömürler versin" minvalinde yazılar yazın diye açmadım.
acilde annemle ilgilendim, serum takıldı ve oturduk bir köşeye...
bekliyoruz...
bu esnada gözüm anneme daldı...
ne kadar yaşlandığını farkettim.
cildinin sarkık olduğunu gördüm...
yılların tecrübesi kadın.
benden bile daha fazla tecrübelidir hatta.
öyle bir geçiyor ki zaman...
- bugün (2)