-
yarrağa bak altını nerden buldun sen diye sorabilirsiniz. gayetde makul bi soru olur çünkü bulamadım yok. ben betayı da bulamam. çünkü aramam.
-
sonuçta bir ''alfa'' olarak, ''altın'' dişiye gereken şartları sunmamız gerekiyor.
-
Rabb'ime verdiği nimetler için şükürler olsun.
Ancak çalışmam lazım. 1-2 gün daha dinlenebilirim en fazla.
iş ne kadar dünyevi bi olayda olsa, çoğu şeyi kökünden etkiliyor.
ve şart yani, işi gücü salarsak çol çocuğa kim bakıcak amk.
Ben şeyi merak ediyorum ya, ''alfa'' modülünde, statüsel olarak hangi konumda olursa olsun, belirli bir düzeyi yakalaması gerekir dimi?
Yani gerekir. internette sörf yaparkene görürsünüz kadınlara ait yorumları;
''30 yaşına gelmiş somut birşeyler kasmamış, ''elimden bu kadarı geliyor'' diyor,'' diye erkeklerden bahsederler.
Somut getiriler, asgari şartlar da olmalı. Yada biraz da olsa sermaye gereklidir.
Ama ne için; evlilik. Veyahut iş kurmak. Veyahut hayat ya nabızın artışı şerbetin litresi felan hesabı yani.
Elbette bunlar dünyevi nimetler için sağlanması gereken şartlar ya. Ama yine de her insanın bugünün şartlarında hayatını en azından asgari şartlarda
idame ettirebiliyor olması gerekli diye düşünüyorum şey olmaya gerek yok ; elimde mızrak götümde yaprak hülalalala.
-
Dişimi kesmeyen birşeyler var.
Her sahnede dans edebilir misiniz?
çoğunda edemesem de etmem gereken yerlerde ayaklarımı iyi çeviriyorum.
-
qartlarını açıq oyna qardesh
-
neyden kurtulmam gerekiyor tam olarak gizemli fire a will rise söyle
-
Kendine bu tarz olumsuz telkinler verdiğin müddetçe kurtulamayacaksın.
-
diye başlık mı açılır dıbınakoyam