• bugün (2)
  1. Fire’ı tanımla görevin yolda…

    Yatıp beni düşünmen gerekecek.
  2. Aklını oynatan mesajları paylaşır mısın kardeşim?
  3. en kötüsü de şu; hepsinin öfkesi sınırı vesayresi götü amı var.
    ya dıbınakodumun çocukları sizde varda bizde yokmu çözüm sikik duygularınız mı
  4. duvarları yumzuklamak istiyorum. öfkemi ancak böyle atabilirim içimde kalmamalı ama şansa gel ki apartman köy evinde dağı taşı yumruklıyodum rahatlatıcıydı amk
  5. ben iyi olmaya, isyankar olmamaya direniyorum şuan. direnme sebebim bunun aşırı ve aşırı zorlanması. bir yerde patlayıp bütün düzeni sikiyo bu baskıları.
    yani birisi sana fedai, sadık, ilgili, pohpohcu, yalak olmak zorunda mı orrrruspu çocuğu
  6. bazı şeyler egolardan basitliklerden üstün olmalı ya. bu kadar sığ olunamaz dıbınakoyim.
  7. hayatım boyunca sıradanlık ve normalliği kovaladım ve sadece babayı alabildim.
    anlamak istemiyorlar, anlaşılır; fevkalade çıkmaz. menfaatinizi sikiyim.
    Menfaatinizi sikiyim. sizin menfaatiniz için herkes herşeyi yapmak zorunda mı oruspu çocukları.
  8. bazen kaçmak istiyorum çünkü bazı şeyler kelimenin tam anlamıyla çözülemez oluyor. kaçmanında temizi var. ayakta durmaya çalıştıkca kemiklerimi kırmaya çalışıyorlar. ben kendimi ön plana almaya çalıştıkca kendim dışımda her pislikle uğraşmak zorunda kalıyorum. kendimi bundan sıyıramıyorum. bu öyle birşey değil
  9. böyle saatlerce yazmak istiyorum. çin sarayı gibi pislikler. tarif edemeyeceğim şeyler de var, rabbim bilir.
  10. acımı Rabb' bilir. O bağışlayandır, merhamet edendir. umulur ki merhamet edilenlerden oluruz.