-
Oynayan var mı? Nick atsın duo girelim.
-
Wild Rift:ztAo#6963 mobile legends:Eeto
Ztao nun a sı büyük harf, eeto nun ilk harfi büyük harf.
-
Shield atan herolarda iyiyim. Lee sinim iyidir. Mobile legendsda lesleyde iyiyimdir.
-
Ligin ne yannan?
-
Küfürü bıraktım muhterem kardeşim.
-
tft oynayan varsa atarız, moba için çok yaşlıyım
-
Pensilvanya biletin hazır muhterem.
Ligin ne?
-
Wild riftte platım henüz. Mobile legendsta epik.
-
@10 bu mal da beta knk küfrü bırakmış falan ayıqss
-
kolsuz herosu karina oynardım bi zamanlarda geçti bizden aq
tft beklerim