• bugün (2)
  1. Nick bulunamıyosa ztao'nun A sı büyük. Eeto'nun ilk harfi büyük
  2. Pcde dereceli kastığım ilk sezon plata çıkmıştım amk.
  3. @17 ben max diamond oldum sezon 3te. Sezon 7 ye kadar oynadım. Sonrasında yayınlardan takip ediyorum.
  4. Vakti kısıtlı adam için takip etmek bile zarar sarıyor çünkü.
  5. Mobile legends hesabın yeni mi?
  6. @20 evet yeni. 19 level.
  7. Girelim mi bir el?
  8. Sgsgsgsgsg
  9. mobile legends'ın eşleştirme sistemi aşırı berbat ve wild rift ise karışık.
    adam akıllı oyun olsaydı oynardık birlikte.
  10. sandığın eğitimi mobile legends'ta mı yapacaksın aklını siktiğimin salağı?