-
Nasıl yapılır?
Kısaca karşıdakinin dengesini bozarak enerji rezervini açığa çıkarması olarak görüyorum.
Örneğin niyete göre sonuç değişir;birine samimi şekilde takılınca enerji çalmıyorken enerji çalmak niyetiyle dalga geçince böyle oluyor.
Yeşillendirin.
-
Açtığım başlıklara daimi üyesin huur çocuğu xd
Her siktir çektiğimde heveslenip tekrar yazıyorsun
Kaybol yazmışsın bir de anan
-
Karı gibi dırdır yapmandansa sohbeti bitirmeyi tercih ederim.
-
Sanki ufak bir delikten birisi bizi izliyormuş gibi düşünüp, kendimizi enerji mıknatısı gibi hissedersek, enerji çalarız diye biliyorum. Yanlışım varsa düzeltin.
-
huurluk yapmayı sonlandırarak sözlüğe büyük emeğin geçti.
Diğer arkadaşlar adına da teşekkür ediyorum.
Haftasonu düzenleyeceğim ödül törenine sibel kekilliyle birlikte davetlisin.
-
Tahmin edilemez olmak ve beklentiden farklı hareket ederek enerji çalabilirsiniz.
Örneğin birisi size bir şey söylüyor ve ciddi tepkiler vermenizi bekliyor burada taşşak geçer espiriye vurursanız karşıdakinin enerjisini çalarsınız.
Ya da espiri yapacağınızı düşündüğü bir olayda ciddi ve umursamaz davranırsanız gene enerjisini çalarsınız.
Kısaca sizden beklenenden farklı davranırsanız karşıdaki boşa düşer ve enerjisini çalarsınız.
Fakat bunu sürekli yaparsanız dengesiz bir tip olursunuz insanların gözünde.
insanlara zarar vermeyin; onları gözetin, kollayın iyi yerlere sevketmeye çalışın.
Ancak bir aşağılık, hasta ruhlu birisi bile isteye zarar vermek ister.
Bunlar sadece düşmanlarınıza ve zararlı kişilere uygulamanız gereken şeylerdir.
Yoldan çıkanlar sadece kendi kötü sonlarını hazırlar.
-
Not olarak kendi bulduğum bir şey değildir.
Ustanın daha önceki yazılarını hatırladım başlığı görünce.
-
@13 sonuçta eleman kaybolan enerjiyi gerek fiziksel, biyolojik,enerjisel olarak çakralarıyla falan yerine koymaya çalışacak çalınan enerjiyi. zarar vermek derken bunu mu kastediyorsun?
Sonuçta o enerjiyi boşuna harcayacak bence kim olduğu önemli değil enerji çalınmalı.
-
@20 yalvar dıbına çaktığım xd
-
@18 hayır.
Toplum ve çevren sana bunu yaptığı için zaten hastalandın.
Sistematik bir şekilde gerek bilinçli gerek bilinçsizce enerjin çalındı ve betalaştın.
Sevginin, iyiliğin yoğun olduğu bir çevrede yetişseydin bunlar olur muydu?
içinde hissettiğin derin yaralar ve yetersizlik hissin seni onay alma ihtiyacı hisseden.
iktidar hırsıyla insanları sönürmek isteyen bir golluma çeviriyor.
Bu savaştığımız şey zaten.
önce kendini tamir etmeden içindekini atmadan faydalı olamazsın.