• bugün (2)
  1. demek istediğim o değil kanka.
    neyine omega-alfa dedin onu merak ettim. hakaret etmiyorum yanlış anlama.
  2. kanka klibi izlesen sözlerine baksan ne demek istediğimi anlayacaksın.

    “Sadece ben ve kendim
    Ölene kadar yalnız devam edeceğim
    Çünkü hayatı yaşamak için kendime sahibim
    Tutacak bir ele ihtiyacım yok, gece soğuk olduğu zamanlarda bile
    Bu ateş ruhumun içinde”
  3. biraz daha açar mısın?
  4. G-eazy alfa-omega ayarında bi karakter. şarkıları sözleri falan gayet alfa mantalitesinde. Örneğin Mean it ve Me myself and i şarkılarının sözlerine falan bi bak
  5. https://www.youtube.com/w...-35Bj_w&start_radio=1
  6. var mı şarkı önerin?
  7. kanka adam genel olarak mod düşüren, saçma sapan aşk ızdırap acı çekmek güzeldir vs vs gibi sözlere sahip müzikler dinlemiyor bilinçaltını böyle çöp şeylerle kodlamamak için bence. daha fazlası değildir
  8. söz konusu o insanların arabesk modunda olması değil ki...
    sormak istediğim "şarkıların bilinçaltımıza etkisi".

    misalen ilkte sorduğum soruyla, tcma'nın önerdiği slipknot - dead memories şarkısının bağlamı nedir sence?
  9. genelde bu insanlar neşeli enerjik takıldığında, keyifli işlerle uğraştığında tetiklenip seni o arabesk moda sokmaya çalışıyor
  10. "devamlı hayatta pozitif olan neşeli iyi insanlara bak kanka çevrendeki. genelde bunlar negatif şeylerden uzak duran (duygulardan demiyorum ama negatif duygu uyandıracak şeylerden uzak durulabilir), sorunlara analitik yaklaşan, bardağa dolu tarafından bakan insanlar oluyor."

    çevremde olumlu olan tek bir insan yok ki...
    hepsi arabesk modunda, arabesk dinliyor.