• bugün (2)
  1. kolsuz herosu karina oynardım bi zamanlarda geçti bizden aq
    tft beklerim
  2. @10 bu mal da beta knk küfrü bırakmış falan ayıqss
  3. Wild riftte platım henüz. Mobile legendsta epik.
  4. Pensilvanya biletin hazır muhterem.
    Ligin ne?
  5. tft oynayan varsa atarız, moba için çok yaşlıyım
  6. Küfürü bıraktım muhterem kardeşim.
  7. Ligin ne yannan?
  8. Shield atan herolarda iyiyim. Lee sinim iyidir. Mobile legendsda lesleyde iyiyimdir.
  9. Wild Rift:ztAo#6963 mobile legends:Eeto

    Ztao nun a sı büyük harf, eeto nun ilk harfi büyük harf.
  10. Oynayan var mı? Nick atsın duo girelim.