-
Neden ustayı diil beni? ibretlik hiqaye belki ustanındır. Boynuz qulağı qeçermiş usta ama deler geçermiş boktan bi esnaf espirisi yapayım dedim aldırma
-
Dün 115 kişi filan vardı herifler beni izliyor. Spot ışıkları üstümde mc yarali qalbimde xde
-
Bazen böyle coşup gürültü kirliliği yapabiliyorum genelde karşımdaki kızı dinlemeden monolog yapıp hem ona hem kendime dinlettiğim iç sesimle kızın qaçışını görüyorm
-
Senin anan bir melekti yarwum.
-
Arap uşaqı değil ortaya karşık çandır it xde
-
Bu dıbınaqodumun arap uşağını kim toplama qampına aldı kendi mi girdi tam suriyeli işi yapmış oçe
-
Ben havale qeçiriom adam bana şehirler arası yolcuşuk yapıcaz diyo ananlamı yapıcaz oçe
-
Adamlar canlı tiyatro kurdu amq sjajjahakaha
-
Ben çok konuşan birisiyimdir genelde bu kadınlara karşı daha çok olsada normal işyerinde veya evde çok konuşurum. Ama bu sorunlara yol açar -zikimde dil- boş konuşuyor olabilirim. Ama konuşmak qüseldir çiçekleri sevhin
-
Ulan peki düşünmemiz ve düşünmememiz bu kadar şey önceden bize verilmişse biz bu test anında ne yapacaz oç. Sadelik xd