• bugün (2)
  1. Kesinlikle değildir ya. Gücü ota boka harcamıştım. Doğru işlere değil. Tamam üç beş kitap okudum ama mevzunun insanlarda doğal oluşan sosyallik olgusu olduğunu unutmuştum amq
  2. Unutmak değilde ta 4-5 sene sonra anladım yani yalnış olmasın.
    Bilginin isw kolay elde edilmediğini sike sike elde etmem gerektiğini de yeni anlamıştım.
    Zaten son kulvarda gözüm açıldı test olduğunun farkına vardım amq
  3. Peki bunca şeyden sonra bu adamı niçin takip etmeliyim?
    Sadakat?
    Dostluk?
    Yoksa sadece ustam olduğu için mi. Evet.
  4. Belkide tek mevzu minnet duygusudur
  5. Zaten "başlığa yazan yetersizler neden orada olduklarının farkında değillerdir demişti birisi çok önceden. Yabana atmışım
  6. "atlığınızın içinde, o "bir bok olamama" gerçeğinizle baş"
    insan hayatı sırf seninle aynı yolu takip ediyor diye bu kadar küçümsenir mi oruspu cocu
  7. Belkide küçümsememişsindir. Belkide her insanın farketmesi gereken hiç bir şekilde tam olamayacağı hissidir. Anana sor
  8. Belkide ben tek anlama kanalize etmiş seni kafamda küçültmek istemişimdir. Olsun onu da anana sor.
  9. Ve beyler işin açığı tcmayı neden takip ettiğimi tanımlıyamıyorum. Ama hayatta da takip edilen bir sürü mal tanıyorum.
    Tcma bu konuda takip edilinmesi gereken bir kişi olduğuna inanıyorum
    Bir lider gözü ile bakıyorum . Hayırlısı. Umarım gerçekten öyle bakıyorumdur.
  10. Cevap başlıkta. Bu farkındalık ile tekrar başlığa dönmeliyim