• bugün (2)
  1. ölmüşlerimin mezarına sallamaktan başka çaren mi var yarram?

    melamet hırkasını boşuna mı giydin huur evladı...

    bu siqilmis hesabın sende uyandırdıklarını inkar etmekten başka şansın yok, üsteleme xde

    değersiz.
  2. gardaş hadi la, ben senin yazmaya cesaret edemediğin ihtimallere cevap yazıyorum. sende bt7 niye gelmiyor diyorsun, sana mı gelecek huur evladı?

    adamun qemençesinun teli kopthi xde

    emsallerinde bu problemi çözmek için gollum diyordu, onlar haklıydı... senin bir boktan haberin yok amunaçakim.

    siritmuşam.
  3. Ulan kendini şişirdin yemedi.
    Tahmin oyunlarınla göz boyayacaktın sikime taşşağıma sürdüm.
    Bahsettiğin sevgi saygı gerçek olsa ölmüşlerinin mezarına kadar sallar mıyım bre saf huur evladı hahahaha iyi niyetini de al git.
  4. seni buraya herhangi bir kardeşlik üyesi koyduysa, onun amuna buldozer fırlatıp inşaat ekibi göndereyim sarı qulasız... güldüm.

    bir betaya duyduğun sevgi ve saygı yeterince yanlıştı ama sen laf ebeliği yapmayı, tedavi gören birinin hesabından yazana bile beceremiyorsun amunaçakim.

    siritmuşam
  5. ulan yarram, senin o içinde bana duyduğun saygı ve sevginin amuna buldozerle girsem yine alamam.

    huur evladı, doğu meditasyonları bizde şekerleme amunaçakim. güldüm.
  6. Sıkı takipçimsin kahpe evladı.
    Doğu meditasyonunu iyi araştır dilencilikten fazlası var.
  7. gardaş sen buna siqis mi diyon? senin anayun amuna bt7 fırlatıp kaçayım...

    güldüm.

    spiritüel alem ne huur evladı, irina da var mı orada?

    her insan dilencidir pampa diye başlar alırım haqaatıunu bah...

    o geldi sandın değil mi? siritmuşam.
  8. Hayali karakterinle dört duvar arasında gibiş dilenmek nasıl bir helak seviyesi amk…
    Spiritüel alemi siktir et götünü nizami şekilde parmaklasan başarı yazarım.
    Atalarımdan böyle gördüm diye de yutturamazsın sonra ibine evladı seni hahahaha.
  9. hızlı yaz, burada vakit seninkinden hızlı akıyor huur evladı, azıcuk hakikat yaz da bakayım.

    bt7'ye tedavi sırasında rapor veririm, biraz daha kalır orada

    sırıtmuşam yauwxdeeee
  10. ne toprağı yarram, beden sınırlamalarınla ancak toprakla muhatap olursun.

    o bizde olmuyor... siritmuşam

    genelde dört duvar birde perdeli cam xde