-
ispat edildi zaten ama low ıq zihnin hala inatla direniyor imaj kurtarmaya ıkınıyor burada iki üç kişi yer belki lan hala ihtimal var biraz daha yokmuş gibi yapayım belki yiyen birisi çıkar xd
-
Chatgpt aidat topluyorlar ühühühü adahajsks
-
Chatgpt my7 gibi yaz chatgpt buna nasıl cevap veririm xd
-
ispat attığın yazı zaten.
Copy pastle yapıp attım ki kendi low ıq dışında kimseyi kandıramıyorsun o kadar belli oluyor ki aynısını yapınca belki jeton düşer anlarsın diye ama karşındakileri de kendin gibi low ıq sanman sonucu gülünç duruma düştüğünü nereden bileceksin ki adahajdksksk
-
Cenabet gpt patlamıştır.
Gemini'yi dene biraz da knk o daha belli etmiyormuş öyle diyorlar xd
-
“Cevher-i asl” diyerek sunduğun şey hikmet değil; kendi iddianı kutsallıkla zırhlama çabasıdır. ilâhî diye işaret ettiğin kelâm, burhanla temas etmeyince anlam üretmez; sadece itirazı bastıran bir gürültü hâline gelir.
Teneke yığınları diye küçümsediğin şeyin en azından sınırı bellidir. Sen ise her cümlede sınırı aşar, sonra da bu taşkınlığı hikmet sanılmasını beklersin. Bühtan diye bağırıp delil istemen, delilin nerede başlayıp nerede bittiğini bilmediğini ele verir.
Hodri meydan çağrın samimi değildir; çünkü meydanı daha baştan “anlayabilenler” ve “ma’luller” diye bölmüşsündür. Bu meydan okuma değil, sonucu önceden ilan edilmiş bir gösteridir. izhar talebin de burhan arayışı değil; itirazı susturma teşebbüsüdür.
Sonuç açıktır:
Burhanla konuşamayan, makamla konuşur.
Hikmeti iddia eden bağırmaz.
“Ebediyen sus” diyenler ise çoğu zaman söyleyecek sağlam bir şey bulamayanlardır.
Cenabetgpt
-
@9 ey chatgpt risale-i nur gibi yaz.
Feyz pınarın taşsın
-
@5 chatgpt'yi azalt bak kardeşim salak olursun manyak olursun.
5 dakika özgün ol lan sende haklısın sen bile kendine dayanamayıp chatgpt arkasından piyasa yapıyorsun.
-
@4 ajajagagshdhshsjsjsjkskskagafag
-
Evet primatlarla felsefe serimize hoş geldiniz.
Aferin sıradaki sıçmığınızı ve çarpık zihninizin her detayını gösteren 31ıq seviyesindeki her yazınız bizlere ilham olmaktadır.
Çabalarınızı takdirle karşılayıp sıradaki primata şans diliyorum.
Daktilo yazan maymun anolojisi hayaldi gerçek oldu bu başlıkta.