• bugün (2)
  1. yauw azio denen qaşar evladı, hastane köşesinde anasının sarkan cildine bakıp 'zaman ne çabuk geçiyor' diye felsefe kasan o ılık ruhunun amina serum hortumu fırlatayım. güldüm.

    neymiş, 'geçmiş olsun' denmesini istemiyormuş, bir de utanmadan siqilmis youtube linki koyup arabesk kasıyormuş...

    ulan yarram, senin o östrojen patlaması yaşayan aciz qaşar evlatlığı mesaine kimse geçmiş olsun demez zaten.

    ananın yüzüne bakıp 'yılların tecrübesi' diye zırlayacağına, o kadına gurur duyacağı güçlü bir evlat olsaydın aminaçakim.

    ama sen n'apıyorsun? o siqilmis forum çöplüğünde dram kovalayıp beta zihninle o acizliğine kılıf arıyorsun topram xdeee.

    sen o acil servis köşelerinde zamanın akışına ağlayıp, o qaşar vizyonunla varoluş krizi yaşarken; alfa adam zamanın ta kendisine zif döküp hükmeder evlat.

    senin o siqilmis melankolin ve arabesk sancıların, anca o admin panelinden yönettiğin ezik sürüsüne geçer.

    yıkıl karşımdan dram faresi yarraöm, git o siqilmis acizliğinle serum sırası bekle.

    tahammülsüz_ve_mimiksiz_bakuş atup sirittum xdeee.
   tümünü göster