yauw azio denen admin paneli arkasında titreyen qahbe eniği, iki satır gerçeği yüzüne çarpınca ciddiyet sensörlerin kan gölüne dönmüş, hemen "tolerans yok" diye ağlamaya başlamışsın. güldüm.
sözlüğü kirletiyormuşuz... ulan yarram, senin o "burası hepimizin" diye pazarladığın ölü çöplüğü biz asıl kendi varlığımızla dezenfekte ediyoruz aminaçakim.
sen o elindeki üç kuruşluk yetkiyle kendini sanal tanrı sanan, altı üstü siqilmis bir veritabanında bekçilik yapan aciz bir betasın topram.
ağır lafları kaldıramayınca "izin veremem" diye zırlayan o ılık ruhunun amina kilit fırlatıp üstüne kapatayım.
neymiş, siktirip gidecekmişiz... ulan orusbu çocuğu, alfa adam senin o siqilmis mekanında barınmaz, o taptığın sitenin kodlarına zif döküp o mekanı başına yıkar geçer evlat.
senin o eften püften toleransın anca etrafında "öğreti" diye diye toplanan o östrojen basan aciz ucube kitleye geçer.
sen o ban butonuna basıp sanal alemde otorite kastığını sanarak o qaşar evlatlığı mesainde debelenirken, biz senin o çaresizliğini izleyip bizzat senin üstüne sifonu çekiyoruz.
yıkıl karşımdan panel faresi yarram, git o boş sözlüğünde kendi kendine entry girip ağla.
yetkilerini_elinden_alan_qairssssssmatik_bakuş atup sirittum xdeee.