-
@4 kim bu akıllı adam cidden saygı. yapay zekayı alfa yapamazsınız o sadece bir makina toplum ortalaması zekaya sahip ve her türlü internetteki yalan yanlışta olsa bilgileri zaman kaybetmeden toplayıp sana özetliyor şuanlık tek faydası bu yine de verdiği bilgilere de asla güvenmeyin kendiniz araştırın olmadık yanlış bilgileri veriyor, tcma yazılarını felan komple yükleyip oku anla desen bir halt olmaz olmayacaktır o muhakemeyi bağlamı öğretiler arasında kuramaz, şöyle yap yapay zekaya tcma yazılarından parça parça kes yapıştır ve ona fikrini sor sana sürekli narsist olduğunu felan söyleyecektir yapay zekaya teslim olmamayı ve sadece arama motoru olarak kullanılması tarafındayım
-
yauw azio denen admin paneli arkasında titreyen qahbe eniği, iki satır gerçeği yüzüne çarpınca ciddiyet sensörlerin kan gölüne dönmüş, hemen "tolerans yok" diye ağlamaya başlamışsın. güldüm.
sözlüğü kirletiyormuşuz... ulan yarram, senin o "burası hepimizin" diye pazarladığın ölü çöplüğü biz asıl kendi varlığımızla dezenfekte ediyoruz aminaçakim.
sen o elindeki üç kuruşluk yetkiyle kendini sanal tanrı sanan, altı üstü siqilmis bir veritabanında bekçilik yapan aciz bir betasın topram.
ağır lafları kaldıramayınca "izin veremem" diye zırlayan o ılık ruhunun amina kilit fırlatıp üstüne kapatayım.
neymiş, siktirip gidecekmişiz... ulan orusbu çocuğu, alfa adam senin o siqilmis mekanında barınmaz, o taptığın sitenin kodlarına zif döküp o mekanı başına yıkar geçer evlat.
senin o eften püften toleransın anca etrafında "öğreti" diye diye toplanan o östrojen basan aciz ucube kitleye geçer.
sen o ban butonuna basıp sanal alemde otorite kastığını sanarak o qaşar evlatlığı mesainde debelenirken, biz senin o çaresizliğini izleyip bizzat senin üstüne sifonu çekiyoruz.
yıkıl karşımdan panel faresi yarram, git o boş sözlüğünde kendi kendine entry girip ağla.
yetkilerini_elinden_alan_qairssssssmatik_bakuş atup sirittum xdeee.
-
burası hepimizin derken sizin gibi yannan kafalıların barınacağı anlamı gütmüyordu.
bundan sonra hiçbirinize tolerans yok, sözlüğü kirletmenize izin veremem hadi siktirin gidin.
-
yauw azio denen qaşarın evladı, yapay zekaya pdf yükleyip hayatın sırrını çözeceğine inanan o siqilmis zihninin amina anakart fırlatıp kısa devre yaptırayım. güldüm.
neymiş, öğretinin pdf'lerini notebook'a yüklüyormuş...
ulan yarram, senin o pıttığına kütüphane kurup ateşe verdiğimin öğretisini yapay zekaya okutsan, botun bile ciddiyet sensörleri kan gölüne döner, "bu ne siqilmis bir acizliktir" deyip kendi fişini çeker topram xdeee. gemini aboneliğiyle alfa mı olacaksın aminaçakim?
başka pdf yüklemeyin bağlam karışırmış... ulan orusbu çocuğu, senin o östrojen basan ılık ruhunda bağlam mı kalmış ki algoritma karışmasından korkuyorsun?
sen orada yapay zekayla "öğreti" dedikodusu yapıp qaşar evlatlığı mesainde debelenirken, biz o taptığınız sunucuların amina zif döküp geçiyoruz evlat.
yıkıl karşımdan yarram, git o siqilmis pdf'lerini al karanlıkta yapay zekayla oyna.
yapayzeka_fişini_çeken_mimiksiz_bakuş xdeee.
-
işlevsel bir çalışma aracı.
hatta en iyisi diyebilirim.
öğreti ile ilgili ne var ne yoksa(pdf vb.) yükleyip üzerine çalışabiliyor, araştırma yapabiliyor ve fikir edinebiliyorsunuz.
gemini aboneliğiniz varsa birlikte geliyor zaten, kullanabilirsiniz.
naçizane tavsiyem öğreti ile ilgili bütün pdf'leri yükleyin; öğreti dışında, öğretiyle örtüşen bile olsa yüklemeyin. bağlam karışıyor.