• bugün (2)
  1. Kardeşlik neler yapıyor muhabbetine gelince kendini içeriden güçlendirip dünyaya açılmanın fırsatını arıyordur. Kitap muhabbeti vardı bildiğimiz. Erken çiçek açmama düşüncesiyle kardeşlik yeraltında takılıyor.
    Tüm teknoloji ve maddi imkanlar kendi menfaati için insanlığı siken otoritelerin elinde.
    Kardeşlik çok dezavantajlı bu açıdan.
    Tanrının yardımı ve oluşumun kalitesiyle mücadeleyi sürdürüyor reyizler ancak henüz çok yeni.
    Kardeşlik canlı bir oluşumdur bunu tekrar söylüyorum.
    Doğar yaşar ve gençleşmek zorundadır.
    Yeni katılımlar daima olacaktır bu yüzden.
    Benim bu yolda kadercilik anlayışım hakim. Katılırız yahut kabul görmeyiz mevzu basit. Herkes kardeşliğe katılacak diye bir şey yok.
    Zaten sen malsan ve mal olarak kalacaksan ‘kardeşlikte olmamak daha hayırlı’ diyip olaylara saygı duyarsın.Bu da çok normaldir.
    Mal adam bunu yapamaz işte. Hala ileride ne olabileceğinin hayalini kurar.
    Menfaatlerinin sikikliğini gördükten sonra kardeşliğin sana katacaklarını görmüyorsun.Sen bu yola ne katabilirsin önemli olan bu.
    Karı kız muhabbetleri ekonomi muhabbeti güç bunların hepsi yola hizmet etmek için bizi çeken katalizörler.
    insan o kadar sikilmiştir ki tanrının seçtiklerini bile bunlarla çekerler bir seviyeye kadar.
   tümünü göster