• bugün (2)
  1. Kardeşliğin izlediği yolun dinle iç içe oluşu benim fikrim.

    Hani oradaki insanların genelinin müslüman olup bu yolda arındığını düşünüyorum.

    My7 tanrıya inanmayanlarla işim olmaz gibisinden bir şey yazmıştı hatırlıyorum.

    Başka yazısında dinler içinde gelen son dine inanacaksın diyordu bunu da hatırlıyorum.

    Ee zaten inanmayanlara karşı takınılacak tavır bahsediliyor kuranda, müslüman olup dine uygun yaşamayanların sırf beta hastalıklarından arındığı için kardeşlikte kabul göreceğini düşünmüyorum dediğim gibi bunlar kendi düşüncem belirli mantığa oturtmuşum yanlışım varsa düzeltin.

    Bu adamların çalışmaları da az çok din temasından etkilenecektir bunu görmek zor değil yani çalışmaları hakkında tahmin yürütürken bunu dahil ettiğim için sapla saman birbirine karışmış olabilir.

    Ayrıca sen fakesin karşim ben genele yazdım yav…
  2. Kendi hükümlerimizi mi yarattık comolokko?
  3. allah kabul etsin de, ne benim sorduğum ne de senin söylediğin hiçbir şeyin din ile bir alakası yok.
    olayları biraz karıştırıyorsun gibi geldi
  4. Sen kardeşliği kendine yol görüyorsun, kardeşlik de tanrının yolunu kendine yol ediniyor.
    Kardeşliğin yaptığını bireysel olarak yapabilirsin.
    Kuran peygamberi çırak olarak alır bunu kaçırmayın.
    Elinizdeki kaynakları iyi değerlendirin beyler.
    Muhtemelen elinizdekiler bitmeden hakediyorsan kardeşliğe alınacaksın.
    Ben ilk boş vaktimde kendimi ya burada buluyorum yahut molalarda falan kuran okurken buluyorum.
  5. Kardeşlik neler yapıyor muhabbetine gelince kendini içeriden güçlendirip dünyaya açılmanın fırsatını arıyordur. Kitap muhabbeti vardı bildiğimiz. Erken çiçek açmama düşüncesiyle kardeşlik yeraltında takılıyor.
    Tüm teknoloji ve maddi imkanlar kendi menfaati için insanlığı siken otoritelerin elinde.
    Kardeşlik çok dezavantajlı bu açıdan.
    Tanrının yardımı ve oluşumun kalitesiyle mücadeleyi sürdürüyor reyizler ancak henüz çok yeni.
    Kardeşlik canlı bir oluşumdur bunu tekrar söylüyorum.
    Doğar yaşar ve gençleşmek zorundadır.
    Yeni katılımlar daima olacaktır bu yüzden.
    Benim bu yolda kadercilik anlayışım hakim. Katılırız yahut kabul görmeyiz mevzu basit. Herkes kardeşliğe katılacak diye bir şey yok.
    Zaten sen malsan ve mal olarak kalacaksan ‘kardeşlikte olmamak daha hayırlı’ diyip olaylara saygı duyarsın.Bu da çok normaldir.
    Mal adam bunu yapamaz işte. Hala ileride ne olabileceğinin hayalini kurar.
    Menfaatlerinin sikikliğini gördükten sonra kardeşliğin sana katacaklarını görmüyorsun.Sen bu yola ne katabilirsin önemli olan bu.
    Karı kız muhabbetleri ekonomi muhabbeti güç bunların hepsi yola hizmet etmek için bizi çeken katalizörler.
    insan o kadar sikilmiştir ki tanrının seçtiklerini bile bunlarla çekerler bir seviyeye kadar.
  6. Bşsy başlıkta bahsedildiği gibi trailer güzel karşim…
    Seçilmiş olanlar inci sözlükten gelse bile tanrının yoluna hizmet ediyorlar.
    Adanmak için çaba gösteririz yani.
    Adanarak vazgeçmek yerine direkt olayın içine dahil olup kötülükle mücadele ederiz.
    Kardeşlikte bulunup beyaz ışık projesine katkılarını sunmak için kartal olmak gerekiyor bu yüzden.
    Vazgeçiş bireyseldir, adanarak kötülükle mücadele etmek için tanrı tarafından üstün kılınan mısın buna bakılır.
    Bu da böbürlenecek bir durum değil herkesin imtihanı kendine verilenlere göre olduğundan hesabı ahirette görülür.
    My7 kut sahibi olduğundan kardeşlikte bu projeyi hayata geçirip dünyaya adaleti ve iyiliği yaymak için gerekenleri yapıyor. Yapmasa bu onu yoldan çıkmışlardan kılardı. Tecrübelerinden pişmanlığını ve kendine verilen misyonun dayanılmaz ağırlığını dile getiriyordu başlıkta.
  7. Beyaz ışık ney la floresan mı xdddd
  8. bçsy’ın ötesinde var olan bişey miydi?

    başlıktan önce başlamış bir proje miydi?

    şuan bu insanlar kimler neredeler ve ne yapıyorlar?

    kafamda dönüp duruyor bu sorular…