-
anarşist malının dolandırılmasına zerre üzülmedim :D
salağa bu yuşa bininin dolandırıcı olduğunu yıllarca söyledik anlattık kanıt belge ispat koyduk bizi dinlemedi üstüne anamıza sövdü :D
bize inanmadı şimdi ise sikildiğiyle kaldı yuşa binine puahahahahhaa :ddddddddddddddd
kodesteyse umarım en kısa sürede afla falan çıkar ne kadar sevmesem de kendisini bi dolandırıcı huur evladı için mapus yatsın istemem aq..
- bugün (2)