• bugün (2)
  1. Canlı bir zaman kaybı olarak nasıl hissediyosun?
    Halini hatrını soran oluyor mu?
  2. Bak ne yapalım?
    Sen bu mahrem bilgilere, dosyalara nasıl eriştiğini, hangi vasıf ile edindiğini
    Anlat.
    Gerçeğe dayalı delillerini de beraberin de getir.
    Çünkü hiç tanımadığın isimleri alenen internet ortamında ciddi suçlamalarla küfürlerle tehdit edebiliyosan vardır bir sihrin senin.
    Sihrini ortaya çıkar, göster bize vudu büyüsünün kaynağını.
    Yarak kürek entrylerle veyahut sakız olmuş kağıtlarla değil.
    Şu yaptığın suçlamaları, kişileri nasıl öğrendin?
    Hangi hakla vasıfla bilgileri yayma hakkına sahip oldun öğrenmek istiyoruz.
    Aydınlat bizi
  3. kaltak huur anana sor dolandırıcı huur çocuğu anana bastık parayı dosyanı adliyeden alıp gönderdi bize nudeleriyle beraber xdddd
    amı otoban olmuş ama olsun o kadar kucaktan kucağa gezmek kolay değil xdddd
  4. Kişisel bilgileri ifşalayarak, hak ve hurriyetleri engellemeye çalışarak sen ne yapabileceğini düşündün ki bi an?
  5. ben bi siki engellemedim engellediğim tek şey insanların dolandırılması.
    insanları dolandırma hürriyetini elinden alıp dolandırıcılık faaliyetlerini bin ettiğim için özür dilerim xdddddddd
    herkesin dolandırıcı huur evladının dolandırıcı olduğunu bilmesini istedim yuşacık xdddddddddddddddddddd

    tekerine çomak soktuğum için özür dilerim ya 10 tane daha enayiden kardeşlik aidatı toplardın 10 kişiyi kaçırdım ayıktırarak tühh xddddddddddddddddd
  6. Kaçıyosun sorulardan. Demekki suçlamalarında senin kadar boş.
    Şimdi buradan gitmemen için bi sebebin kalmadı. Ha tabi sen çamur atayım nasılsa izi kalır hesabı düşünüyor olabilirsin ama ben senin sadece ateşle oynadığını düşünüyorum. Ellerin yanacak
  7. elleri yanan tek dolandırıcı huur evladı sensin senden başka eli yanan yok :D
    allah sakat bıraktı seni daha napacak aq..

    hala akıllanmayıp burada düşürecek adam kovalıyorsun.

    napıcan sekara mı yollayacan beni de ühühühü xdddddddddddddddd
  8. Her heyecanlandığında "x"lerin sonundaki "d"ler artıyor önceden 4-5 tane atardın şimdi 12-18 arası xd
  9. Allah'ın kime ne yaptığı ve yapabileceği senin veya benim üstüme vazife değil.
    Çok hayal kurduğunu düşünüyorum halen. Bende sakatım bu arada, ama ben düşündüğün kişi değilim wuhuuğ orzzppa
  10. dur daha başına neler gelcek bu hafta xd
    parlak akının norveç turunu bin edecez falan filan xddddddd
    belki dolandırdığın bikaç kişi daha suç duyurusunda bulunur dosyaların kabarır falan filan xddddddd

    bence vazgeç bu işten düzgün şeyler kovala yuşacık xddddddd