• bugün (2)
  1. anarşist malının dolandırılmasına zerre üzülmedim :D
    salağa bu yuşa bininin dolandırıcı olduğunu yıllarca söyledik anlattık kanıt belge ispat koyduk bizi dinlemedi üstüne anamıza sövdü :D
    bize inanmadı şimdi ise sikildiğiyle kaldı yuşa binine puahahahahhaa :ddddddddddddddd

    kodesteyse umarım en kısa sürede afla falan çıkar ne kadar sevmesem de kendisini bi dolandırıcı huur evladı için mapus yatsın istemem aq..
  2. dıbına kodumunun sakat huur evladına bak hasta yatağından bizi tehdit ediyor.
    sen önce ayağa kalk anasını siktiminin dolandırıcı yavşağı.
  3. çok boş yaptık. yeterli; siktirin gidin. çünkü sizinle ilgili bir sahne yaşanmayacak artık burada. en samimi tavsiyem hayatta hiç olmadığınızı hissetmek istemiyorsanız gidin. son uyarımdı.
  4. ağzına vercekler yakında merak etme sen xddddddddddddddddd
    burayı terkedip gidiyodun yuşacık dün noldu ??
    bizden uzak steril ortamlarda takılıcaktın ?
    yeni ortamlarda düşürüp dolandıracak enayi bulamadın mı ? xddddddd
  5. Tamam mamanı verdim. Bugünlük yeter sana
  6. onu siz dolandırıcılar yaparsınız xddddddddddddddddd
  7. Sakın entrylerinizi silip kaçmayasınız xd
  8. dur daha başına neler gelcek bu hafta xd
    parlak akının norveç turunu bin edecez falan filan xddddddd
    belki dolandırdığın bikaç kişi daha suç duyurusunda bulunur dosyaların kabarır falan filan xddddddd

    bence vazgeç bu işten düzgün şeyler kovala yuşacık xddddddd
  9. Allah'ın kime ne yaptığı ve yapabileceği senin veya benim üstüme vazife değil.
    Çok hayal kurduğunu düşünüyorum halen. Bende sakatım bu arada, ama ben düşündüğün kişi değilim wuhuuğ orzzppa
  10. Her heyecanlandığında "x"lerin sonundaki "d"ler artıyor önceden 4-5 tane atardın şimdi 12-18 arası xd