olm bi adam veda etmeden ortadan kayboluyorsa arkadaşlarına dostlarına haber vermeden 2 seçenek vardır:
1-ölmüştür
2-cezaevine girmiştir
onun harici ben gidiyom aga kib der en kötü ya da bi daha görüşmeyelim birader der
anarşist aptalı ankarada takılıyordu. yuşa bini de ankaraya gitmiş bi dönem oradakilere alfalık öğreticem diyordu. çıkarı olmadan ankaraya gitçek hali yok gidip anarşist dangalağının parasına çökmüş işte adam da ayıkınca kesmiş biletini. bu kadar basit denklem.
eğer biletini kesmediyse de allah kesmiş biletini hastalık sakatlık vermiş, anarşist aptalı yine ayıkınca dolandırıldığını bunu siktir etmiş ankaradan zonguldağa :D