sikik ram'leriniz 128mb kadar olduğu için onca anlatıyı unutup son mesajlardaki boşluklara hayal dünyanızdaki fantazileri sığdırmışsınız dıbınaçaktıklarım.
şuraya iki güzel söz atıyorum, ne birisini övüyor ne yeriyorum. Şimdi yaptığınız yapacağınız işin dıbınaçakarım siktirin gidin.
ayrıca hiç bir kışkırtma tahrik bile yokken herhangi bi sözlükte herhangi bir cümleye elinizde benim sandığınız kişi olduğuma dair delilde yokken yarak kürek ithamlarda bulunup duruyor olmanız tamamiyle sizin muallakliğinizdir
yazım hataları olabilir, algılamada hatalar olamaz @n@n1z z@@