-
ozan arifin anasını babasını bulup bi ulaşalım da senin altını bezlerkenki motivasyonu neymiş öğrenelim belki o da ayıkır ne yaptığına altını bezlemeyi bırakır siktir olursun ananın dıbına
marketten kazan yuşa dolandırıcısına kaptır sonra sinir krizi geçirip yuşanın anasını ağzını yüzünü sik mapuslara düş aga beeee
bu huur çocuğu mikrobun 1 kişiye faydası dokundu mu yoksa doğuştan beri mikrop muydu merak ediyorum şu an
-
@19 anan @20 @19 un anası xde xde
-
allah seni firavun gibi diğerlerine ibret olasın diye yaratmış.
sike sürülecek aklın olsa ben napıyorum ailemi üzüyorum dul anamı üzüyorum yüzünü yere eğiyorum diye kendinden utanıp kendine çeki düzen verirdin de allah da sana diğerlerine ibret olma rolü vermiş.
bu rolü de hakkıyla yerine getiriyorsun. allah'a şirk koşarsam allah adına dolandırırsam en azından artık sakat kalabileceğimden eminim. bize ibret oldun huur analı :d
-
ha şey benim yokluğumda dibinizi dövdürecek birisini ararsanız -benim tercihim hiç bu yönde olmadı tek yol ananızdı xd- kendi kendinizle ilgilenirsiniz.
Sizden sterilize edilmiş ortamlara geçeceğim.
-
benim bilmediğim şeyler oruspu çocu atıp tutmam yersiz olur xd, analara selamlar, ben de gidiyorum.
manifest arem armaağğn
-
hastalığın derecesi artmıyor ki xdddddddddd
senin her yerde ananı sikmek benim için eğlence sadece.
aciz yaşantını konuşup taşak geçiyoruz. allah'ın varlığına ispatsın bizim gözümüzde. koştuğun şirklerden yaptığın dolandırıcılıklardan dolayı allah'ın sana verdiği cezayı görüp büyüklüğü karşısında eğiliyoruz.
artık allah'ı ne kadar kızdırdıysan bizim gibi belayı verdi başına. her yerde etiket ettik seni sokağa bile çıkamıyorsun :D
adını googleye yazan ne mal olduğunu görüyor iş bile bulamayıp sadece başkasının sırtından geçinmeye çalışıyorsun :D
en son dolandırmaya kalktığın adam seni sakat bırakıp mapusa girdi xdddddddddddd
hala mı akıllanmayıp aynı boklara devam ediyorsun çok acizsin ama dediğin gibi imkansızlıklar seni kesin suça sürüklüyordur xdddddddddddddd
huur kucaktan kucağa gezen ananı sen seçmedin haklısın ananın hakkını verip huur çocuğu gibi davranman şart...
-
acı bir gerçek şu ki sen ben o bu şu haricinde bizi sikine takan birisi yok ehehehehehhe. şükredin lan az. yine ben gelip şuraya 2 mesaj giriyorum gönlünüz hoş oluyor ehehehehh
-
size acı bir gerçekten bahsedeyim. bu hikaye kötü taraf siz iyi taraf ben oluyorsam, veya size göre kötü ben iyi sizseniz. hiç bir şey farketmiyor. sik gibi ortadayız eheheheheheheheheheheheheh
-
kafanda hangi hayalini aşırı gerçekleştirdiysen bir sonraki itham olarak kullanabiliyosun büyük güç siqiq bravo xd
-
liberalleştirici yannanı düzenli aralıklarla hastalığının derecesi artıyor amk