-
yok zırla dıbına koyayım, kahkaha attırdın eşşek sıpası seni
-
valla 24 saat önce 27 yaşıma girdim, tabikide çekeceğim evlat.
-
inbox'ına bakmayı unutma
-
abi çok iticisin ya
-
sana bunu yazma fırsatı verdim diye hadi biraz pohpolan da neyse.
inan ceketinde mi, cebinde mi yoksa götünde mi yaşasınlar umrumda değil fakat prosedürler böyle qnq xd
-
ha o yüzden bu kadar taktı buna
-
çakmak var mı bra
-
@46 demesene öyle şeyler sapşik .s xd
-
Benim gibi kutsal soydan olan var mı xd deccal benim bu arada. Reptilianlıkta var.
-
@50 illuminati direk ben demek şefim xd