usta sığınakta son laflarını söyledi bana.
Yeni usta benim adiler dağılın xd
Cenabetbedevi mesaja bak.
@8 Sen böyle bir başlık açınca elinde hazır, paylaşılmayı bekleyen bir derleme var diye düşündüm doğal olarak, ben ne bileyim sen de bir arayış içindesin, medium değilim, hazırcı dedin bir de. Aslında çok detaylı bir arşivim vardı, normal iki blog yazıları arasına kanciktan ve ekşiden derlediklerimi atmıştım, yorumlar yapmıştım, videolar vs koymuştum ama ssd problemiyle hiçliğe gittiler.
@55 auicky: evet var zaten, paylaşılacak. müsait bir zamanı bekliyorum.
lan ilk zamanlar biz de kasıntıydık da bu kadar değil