-
yakında ne var ne yoksa eklenecek buraya...
-
Burayı bekliyorum
-
Beklemedeyim.
-
@tcmavarispicieto @auicky oğlum bekleyeceğinize siz de bir işin elinden tutun. hazıra konuyormuş gibi davranıyorsunuz.
eklerim gündüz vakti.
-
@5 adam hepinizden daha fazla başlığa sahip çıkıyor amk
-
@10 sen de sürekli mimiksiz güleceğine pdf at buraya.
soluksuz (güldüm).
-
çocuk burda bile sistem masallarına devam ediyor.
millet kafayı yemiş amk.
-
@13 kardeş burası benim değil.
yıllar önce girmek için götünü yırttığın yere, şansın yaver gitmesi nedeniyle girebildin.
kasıntılığını başka yerde ya da kendi ininde sergile. kancık'ı böyle saçma sapan tavırlarınla kirletme.
verilecek pdf'lerin varsa koy; yoksa vızıklama.
@15 bunun gibilerini çevrende barındırma demişsin de benim buradaki çevrem yıllar önce gitti.
bu mal da değil çevreme, yakınıma dahi giremez; önce kasıntılığını bırakması lazım.
valla sadece bu konuda haklısın "bunun gibi psikoza girmiş en ufak gelişime katkısı olmayan beleşçi ruh hastası moronların ve aynı kafada tayfasının faydalanmamasını istememdi".
-
senin kendine hayrın yok, kime ne verebilirsin ki
-
noldu lan, öğretiye sırt mı çevirdin şimdi