-
Kim attı bilader?
-
çünkü ben atmadım
-
bence doğru karar.
fakat şunu merak ediyorum, fikrin neden değişti?
-
açtım çaylağını.
-
@2 lafı ağzımdan aldı erkeklerin ergenlik dönemi yazısı vardır tcmanın oraya bakın direkt bunu anlatıyor
-
gelen geçene sataşma peşinde.
derdi nedir acaba arkadaşımızın...
-
dolandırıcılık işleri nasıl gidiyo panpa yeni kurbanlar bulabiliyon mu yeni platformlardan ? xd
tekerlekli sandalyeye mahkum olmak nasıl bi duygu ?
ozan arifin saksosu iyi mi ?
sana böyle dolandırıcılık yapmasını kim öğretti ?
reklam ve dolandırıcılık gelirinde düşüş var diye bahis reklamı mı aldın main sitene de btk kapattı knk?? xddddddddddd
yatalak olmanı Allah adına dolandırıcılık yapmanın Allah tarafından cezalandırılması olarak görüyon mu knk ? xdddddd
o kadar ergenin ailesinden beddua yedin sence beddualar mı seni yatalak yaptı yoksa Allah adına dolandırıcılık yapman mı ? xdddddddd