-
bazen kaçmak istiyorum çünkü bazı şeyler kelimenin tam anlamıyla çözülemez oluyor. kaçmanında temizi var. ayakta durmaya çalıştıkca kemiklerimi kırmaya çalışıyorlar. ben kendimi ön plana almaya çalıştıkca kendim dışımda her pislikle uğraşmak zorunda kalıyorum. kendimi bundan sıyıramıyorum. bu öyle birşey değil
-
hayatım boyunca sıradanlık ve normalliği kovaladım ve sadece babayı alabildim.
anlamak istemiyorlar, anlaşılır; fevkalade çıkmaz. menfaatinizi sikiyim.
Menfaatinizi sikiyim. sizin menfaatiniz için herkes herşeyi yapmak zorunda mı oruspu çocukları.
-
bazı şeyler egolardan basitliklerden üstün olmalı ya. bu kadar sığ olunamaz dıbınakoyim.
-
ben iyi olmaya, isyankar olmamaya direniyorum şuan. direnme sebebim bunun aşırı ve aşırı zorlanması. bir yerde patlayıp bütün düzeni sikiyo bu baskıları.
yani birisi sana fedai, sadık, ilgili, pohpohcu, yalak olmak zorunda mı orrrruspu çocuğu
-
duvarları yumzuklamak istiyorum. öfkemi ancak böyle atabilirim içimde kalmamalı ama şansa gel ki apartman köy evinde dağı taşı yumruklıyodum rahatlatıcıydı amk
-
en kötüsü de şu; hepsinin öfkesi sınırı vesayresi götü amı var.
ya dıbınakodumun çocukları sizde varda bizde yokmu çözüm sikik duygularınız mı
-
Aklını oynatan mesajları paylaşır mısın kardeşim?
-
Fire’ı tanımla görevin yolda…
Yatıp beni düşünmen gerekecek.