-
Özellikle teolojide derinleşen kumkilerim varsa ortak bir şeyler yapabiliriz.
istediğiniz şekilde ve platformda olabilir.
Anonim takılabilirsiniz bu benim için sorun değil.
-
Tanrı bir şeyi mantıklı olduğu için mi yaratır ya da yarattığı için mi o şey mantıklıdır?
-
Bu arada aidat ödemeyen giremez xd
-
@1 sence Allah ilk kendisini mi yarattı yoksa birden var mı oldu?
-
Evet primatlarla felsefe serimize hoş geldiniz.
Aferin sıradaki sıçmığınızı ve çarpık zihninizin her detayını gösteren 31ıq seviyesindeki her yazınız bizlere ilham olmaktadır.
Çabalarınızı takdirle karşılayıp sıradaki primata şans diliyorum.
Daktilo yazan maymun anolojisi hayaldi gerçek oldu bu başlıkta.
-
@4 ajajagagshdhshsjsjsjkskskagafag
-
@5 chatgpt'yi azalt bak kardeşim salak olursun manyak olursun.
5 dakika özgün ol lan sende haklısın sen bile kendine dayanamayıp chatgpt arkasından piyasa yapıyorsun.
-
@9 ey chatgpt risale-i nur gibi yaz.
Feyz pınarın taşsın
-
“Cevher-i asl” diyerek sunduğun şey hikmet değil; kendi iddianı kutsallıkla zırhlama çabasıdır. ilâhî diye işaret ettiğin kelâm, burhanla temas etmeyince anlam üretmez; sadece itirazı bastıran bir gürültü hâline gelir.
Teneke yığınları diye küçümsediğin şeyin en azından sınırı bellidir. Sen ise her cümlede sınırı aşar, sonra da bu taşkınlığı hikmet sanılmasını beklersin. Bühtan diye bağırıp delil istemen, delilin nerede başlayıp nerede bittiğini bilmediğini ele verir.
Hodri meydan çağrın samimi değildir; çünkü meydanı daha baştan “anlayabilenler” ve “ma’luller” diye bölmüşsündür. Bu meydan okuma değil, sonucu önceden ilan edilmiş bir gösteridir. izhar talebin de burhan arayışı değil; itirazı susturma teşebbüsüdür.
Sonuç açıktır:
Burhanla konuşamayan, makamla konuşur.
Hikmeti iddia eden bağırmaz.
“Ebediyen sus” diyenler ise çoğu zaman söyleyecek sağlam bir şey bulamayanlardır.
Cenabetgpt
-
Cenabet gpt patlamıştır.
Gemini'yi dene biraz da knk o daha belli etmiyormuş öyle diyorlar xd