-
insan olmaları tamamen rastlantı.
Bunlar aklını kullanmadıklarından basit güdülerle hareket ederken ne yaptığının farkında olmazlar.
Şarteli kapatıp yaptıklarında haddi aşmadığı müddetçe görmezden gelinir.
-
insana biz de insan olduğumuz için değer veririz empati kurarız felan
-
Yada en iyi insan hakları aktivistini omuzlar üstünde tutmak gibi boş bi iş
-
Eşitlik palavrası da olabilir bilemedim şimdi. Hitlere sırf insan olduğu için zarar vermemek çok problemli bi davranış olurdu eheheh
-
Sırf insan olduğu için de değer verip diğer konulardan üst tutmazsın
-
Konuyu yeşillendirmek her zaman geçerli bir hitabet olmaz güzel karşim bazen nokta atışı cevaplara ihtiyaç olur ki bu işin %90’ı falandır amk.
insana sırf insan olduğu için değer vermenin altındaki mantığı soracaktım aslında.
-
insana verilecek en iyi değer o insanın kendisine verdiği değerdir.
Çünkü bir insana değer verilecekse bile bunu başka bir insan yapacağı için vızzıklamak olabilir.
insan kendi değerini kendisi belirleyen bir yaratıktır.
Ve insan aşşağı veya yukarı da değildir.
insan acizdir, kur'an da böyle yazar. Tanrı nezdinde ama.
Ve bizler tanrı değiliz.
-
Ne için değer verilir?