-
Ayrıca ne değerliymiş aq paran. olum bir de ben kendime paragöz derim
-
yuşa binini anası babası savunmuyor sizin savunduğunuz kadar evden kovup siktir ettiler size ne oluyor aq :D
tabi yuşa bininin açtığı fake hesabı değilseniz.
muhtemelen yuşa bini rage quit atmak için oluşturduğu hesaplarsınız dıbına kodumunun yuşası .d
-
Aga link at la, sansürsüz de mi atamıyosun
-
anandan al linki huur evladı. 1000 kere attık takip etseydin şekilsiz bin.
-
Tamam aq atıyorum bekle, paylaşırsan götünü yararım ama ortadan ikiye
-
hala atmadığına göre sahte uyduruk bir şeyler atacan dıbına kodumunun sahtekar huur evladı seni. bi kimlikle selfi atmak 14 dakika tutmaz.
-
Kimlik atmasam olur mu zangoku xd
-
sana evrak yok ya yuşa siksin seni uğraşamıcam.
30 sene burada nöbet tut bana beta de istediğini yap sikimde değil.
zaman sizin aleyhinize akıyor benim değil.
burada sik gibi dikilerek tanımadığınız bi dolandırıcıdan sizi alfa yapmasını bekleyecek kadar acizce yani betaca davranışta bulunarak alfa olacağını zannedecek kadar 0iq insanlara müsamaha yok.
yuşa 10 numara insan düzenli iban atıp para aidat topluyor salatı ikame etmek için iphone laptop topluyor hepsini allah yolunda kullanıyor bol bol yuşaya iphone laptop nakit para yollayın size alfalık olarak geri dönecek beyler hiç çekinip korkmanıza gerek yok. o sizin ustanız aleyhinize hiiiiiiiç iş yapmaz... hepinizi alfa yapacak allah'ın izniyle hepiniz alfa olup am üstünde fındık kıracaksınız. hadiyin koçlar yuşaya 2 iphone pro max yollayan alfalığı kapar..
-
Tamam dıbına koyayım beceremedim fotoşapı atıyorum
-
özelden sahte kimlik yapıp attı aq :D
harbiden bunların ustası yuşa aq..
herif seri no da kaydırmasa ustalık eseri olacakmış.
hologramı da unutmuşsun koymayı panpa. hologram yansımamış.
yalnız dikkat et ilerde bu tip sahte kimlikle falan yakalanırsan karakolda derdini anlatamazsın polise savcıya 1 ay aklın başına gelsin diye yatırırlar minimum...