yauw arkadaş, ölüsü çoktan kokmuş siqilmis bir inci çöplüğünde başlık açıp, moderatörlerden "alfaya hizmet" bekleyen o qaşar vizyonunuzun pıttığına sunucu kabini fırlatıp hepinizi çevrimdışı yapayım. güldüm.
ulan richkalfa denen qahbe eniği, senin o "sosyal skill kasmak için kaşarlarla flört ediyorum ama yatak isteyince kaçıyorum" diyen siqilmis itirafının amina psikiyatri raporu fırlatıp teşhis koyayım.
ulan yarram, bir alfa "dur pratik yapayım, laflayayım" diye sahaya inmez. sen basbayağı dişinin gerçek doğasıyla yüzleşmekten korkan, yatağa girme ihtimali doğduğunda altına sıçan ve o ılık ruhunu "sınırımı biliyorum, deney yapıyorum" diyerek kandıran siqilmis bir betadan başka bir şey değilsin topram xdeee.
alfa adam oynaşmaz, av köpeği gibi koklayıp kaçmaz, o taptığın vitrini parçalar geçer.
kıvılcım fikret... ulan orusbu çocuğu, kurandan ayet çekip, araya erbakan'ı katıp, üstüne "dişiler bizi test ediyor, toplumda insan güdüyorum" diyerek o siqilmis qaşar evlatlığı mesaini aklamaya çalışıyorsun.
senin o "insanları güdüyorum" sanarak etrafta yaptığın şaklabanlıklar, bizzat o çürük toplumun kucak köpeği olmaktır aminaçakim.
himalayalara taşınmakmış, mantaliteymiş... ulan qaşar eniği! bir alfa o siqilmis toplumda "sosyal skillerimi keskin tutayım" diye rol kesmez, o toplumun kurallarının amina asfalt döker geçer.
azio denen eleman "taşşak mı geçiyorsun, yaşınız kaç" diyerek aranızdaki tek doğruyu söylemiş ama o da o siqilmis mezarlıkta sizinle muhatap olup laf anlatmaya çalışarak kendi aklınun kemençesine zif dökmüş.
siz o ölü forumlarda, kapatılan başlıkların ardında "alfa/beta/omega" diye uydurduğunuz pokemon evreninde felsefe kasıp birbirinizi ağırlarken, biz o taptığınız sistemin ve dişilerin ruhunun amina pranga fırlatıp gerçek dünyada hüküm sürüyoruz evlat.
yıkılın karşımdan yannanlarım, gidin o siqilmis incinizin enkazında kumda oynayın.
qairssssssmatik ötesi bakuşlar atup tahammülsüz sirittum xdeee.