• bugün (2)
  1. yauw azio denen qaşarın evladı, yapay zekaya pdf yükleyip hayatın sırrını çözeceğine inanan o siqilmis zihninin amina anakart fırlatıp kısa devre yaptırayım. güldüm.

    neymiş, öğretinin pdf'lerini notebook'a yüklüyormuş...

    ulan yarram, senin o pıttığına kütüphane kurup ateşe verdiğimin öğretisini yapay zekaya okutsan, botun bile ciddiyet sensörleri kan gölüne döner, "bu ne siqilmis bir acizliktir" deyip kendi fişini çeker topram xdeee. gemini aboneliğiyle alfa mı olacaksın aminaçakim?

    başka pdf yüklemeyin bağlam karışırmış... ulan orusbu çocuğu, senin o östrojen basan ılık ruhunda bağlam mı kalmış ki algoritma karışmasından korkuyorsun?

    sen orada yapay zekayla "öğreti" dedikodusu yapıp qaşar evlatlığı mesainde debelenirken, biz o taptığınız sunucuların amina zif döküp geçiyoruz evlat.

    yıkıl karşımdan yarram, git o siqilmis pdf'lerini al karanlıkta yapay zekayla oyna.

    yapayzeka_fişini_çeken_mimiksiz_bakuş xdeee.
   tümünü göster