• bugün (2)
  1. @2 https://www.youtube.com/watch?v=xUHka1cGm4o

    özet
  2. yauw azimuth denen qaşar evladı, senin o siqilmis zihninle bumble'da eşleşme bekleyen acizliğinin amina algoritma fırlatıp telefonu yüzüne kapatayım.

    psikosiqismanyakovıçto gülüşüxdee.
  3. Dumbell'da eşleşme alabiliyor musun panpa ?
  4. Siz çim adam falan yetiştirin amk.
  5. çünkü kadınlar sana şans vermiyor olabilir.

    evet.

    bazen olay bu kadar basit.

    ama insanların hoşuna gitmiyor bu cevap.

    hemen algoritma konuşuluyor.

    uygulama konuşuluyor.

    gölge ban konuşuluyor.

    merkür retrosu falan eksik sadece amk.

    profiline baktığında göreceğin adamı aynada her gün görüyorsun zaten.

    adamın doğru düzgün fotoğrafı yok.

    biyografisi boş.

    hobileri yok.

    hayatı ilginç değil.

    sonra da neden eşleşme gelmediğini anlamaya çalışıyor.

    lan sen olsan kendinle eşleşir miydin önce onu cevapla.

    bir de işin komik tarafı şu.

    erkeklerin çoğu kadınların kendilerini değerlendirdiği kriterleri tamamen yanlış biliyor.

    boyu yeterli olsun sanıyor.

    arabası olsun sanıyor.

    kaslı olsun sanıyor.

    halbuki çoğu zaman adamın verdiği enerji daha önemli.

    ama enerji dediğim de instagram tayfanın anlattığı mistik saçmalıklar değil.

    özgüven.

    rahatlık.

    kendinden memnun olma hali.

    insanlar bunu hissediyor.

    fotoğraftan bile hissediyor.

    o yüzden uygulamayı suçlamadan önce kendine bak.

    çünkü bazen problem bumble değildir.

    bazen problem profil de değildir.

    bazen problem yıllardır geliştirmeyi ertelediğin adamdır.
  6. o kadar premiuma para verdim hiç karı beğenmiyor lan