• bugün (2)
  1. demek istemiyorum fakat ben demiştim xd
  2. işte demiş olmak söylemiş olmak bildirmek uyarmak işe yaramıyor içerisinde bulunduğun ekosistemin iplerini bizzat eline alıp at sürer gibi eyere binmessen seni eşşek gibi çok güdüp siken olur za xdee bak bunu da demişlerdi hatırlıyorum dememişlerdi diyeni siqerin
  3. sil yarram, enerjin koku bırakıyor.
  4. git şizofreni esintili anlaşılmayan başlıklarını sil lan önce xdee

    (bkz: ) https://www.youtube.com/shorts/E1_TgSkHhPs
  5. bu sırada 867 entrynin 800ünde kendisiyle konuşan artboy seri saad xdeeee
  6. alfayı ılık bir huur evladıyla karıştırdığın için anlaşılır.

    kullandığın enerji bırak alfayı betalara uğramaktan utanır.

    qahpe evlatlığı mesaisine gönüllü üye olan biri olarak tek şansın sana verilen fanus özgürlüğü tabi yarram.
  7. mesajlarını silecek ve o kutsal sandığın sessizlikte her şeyi çözmüş, doğruların yolcusu olan o patlak zihninle bekleyeceksin huur evladı desem, yeterli olmaz.

    beni de ilgilendirmez.

    amuna hakkat fırlattuğum, senin gözünü açtığını sandığın hakikat de değersiz.
  8. ılık olmayan oruspu evladı hanqisi oluor alpha reis bizhleri Bilqilendir. sikkoların diliyle yerme bizi aminiqoyim
  9. neye göre ılık. ılık ne ayrıca. muallak misiniz beyfendi anlamadım hiç
  10. ne hakikati? hangi hakikat? evet birşeyler çözüldü fakat ben buna değer vermiyorum ki. neden değer veriyim. değeri sikiyim ya. gelip 2 çift laf edip gidiyorum yarramda olmaz. zaten oluşabilecek bütün ihtimaller değerlendirilip masaya yatırıldığında oluşmayacak şeyleri anlayıp yolumuza devam etmemiz gerektiğini anladık. şimdi bi siktir git ya dalga taşak konuş, yada tam ciddiyetle gel. seni anlıyabiliyor olmam beni yüceltmediği gibi sana karşı şefkatli olduğum anldıbına da gelmez yaraqım