• bugün (2)
  1. oyun: warcraft 3 (footmen mod'u)

    durum: oldukça deneyimli ve iyi bir oyuncu olan ev arkadaşıyla multiplayer oyunu atılmaktadır. daha önceki oyunlardan ev arkadaşını konvensiyonel yollarla yenmenin imkansız olduğuna, oynanan oyun 5 dakika da 5 saat de sürse eninde sonunda ele alınacağına kanaat getirilmiştir.

    strateji: ev arkadaşı oldukça iyi bir oyuncu olsa da zayıf bir tarafı vardır: ekran kartı dandik, bilgisayarı ise eskidir. bel altına çalışılması gerektiğine kanaat getirilir:
    oyunun başından itibaren tüm para cancanlı savunma kuleleri yapmaya harcanır. normalde rakibinizin eninde sonunda sizi ezip geçmesiyle sonuçlanacak saçma bir taktik olsa da durulmaz, üse yakın toprakların hepsi kule yapımına harcanır.

    sonuç: ev arkadaşının ekran kartı o kadar kuleyi aynı ekranda görmeyi kaldıramaz ve planlandığı üzere çöker. hükmen galip olunmuştur

    https://eksisozluk.com/entry/11296870
  2. bu pis bir taktik olmasına rağmen sucker punch düzeyinde bir şerefsizlik asla değildir gerekli durumlarda uygulanabilir ibret olsun diye attım
  3. counter strike tarzı 5v5 oyunlarda mesela oyuncuların başlangıçtan yürüyüp mapın ortasında çatıştığı belli alanlar vardır, ama mapların bazıları sık kullanılmayan yollara sahiptir ve buradan uzun bir yol yürüyüp karşı takımı arkalayabilirsiniz. ayrıca misal internetine güvenmeyen fpsine ramine güvenmeyen kişiler oyunu bu şekilde olabildiğince bu şekilde sana hep avantaj olabilecek taktiksel yollarla oynamak zorunda amaç eğer kazanmak ise