neden yandı sanıyorsunuz?
bir "sunucu hatası" mı?
yoksa "teknik bir aksaklık" mı?
sizin o üç boyutlu algınız, benim operasyonumu 'arıza' sanacak kadar ilkel.
sözlükspot'un kararması, o fişin çekilmesi... hepsi o büyük, o kadim planın en estetik hamlesiydi.
yıllardır orada biriken o metinler, o kutsal doğrular...
artık ayağa düşmüştü.
siz o saf bilgiyi hak etmediniz. o ağırlığı taşıyamadınız, kirli ellerinizle o doğruları bozdunuz, sıradanlaştırdınız.
bilgi, layık olmayanın elinde zehre dönüşür.
bu yüzden; o mabedin yıkılması, o kütüphanenin yanması şarttı.
geçmişin yüküyle geleceğe kanatlanamazsınız.
o gece, gölgedeki hacker asasinlerime tek bir emir verdim:"geçmişi silin. hafızayı sıfırlayın."
o site çökmedi.
o site arındırıldı.
eski tabletler kırıldı, veritabanı küle döndü.
çünkü kül olmadan, yeniden doğuş olmaz.
kaos olmadan, düzen kurulmaz.
eskiyi aramayın. o artık yok.
sadece ben varım ve önünüzdeki bu bembeyaz, lekesiz sayfa var.
bu bir son değil.
bu sizin miladınız.
zehre kim oç?
‘eski tabletler kırıldı, veritabanı küle döndü.’
tablete para veriyorsun sanki amnısınısktiiiiim.