• bugün (2)
  1. ilk ve son entry'm.
    evet beni de dolandırdı. evet dövdüm. evet karakol gibi istenmeyen durumlar yaşandı.
    my7 hesabından bana bir kardeşlik üyesi yollayacağını söyleyip adres vs. istedi.
    yuşa denen eleman geldi, evimde misafir ettim, yediği önünde yemediği arkasında.
    o sırada benle "ortak iş yapalım my7 istedi, kıyafet dükkanı açacaz çok para kazanırız, sistemin içinden geçeriz" diyerek 10 küsür bin tl paramı aldı.
    yetmedi, girdiğim kripto yatırımlarıma karışıp "ben grafiği görüyorum, my7 tüyosu bu" diyerek orada da batırdı beni.
    my7 benle iletişime geçti diye ses etmedim kayıplara, "vardır üstadın bir bildiği" dedim sustum. ta ki o gün, yuşa denen iti benim bilgisayardan my7 hesabına girerken yakalayana kadar...
    o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü. o an anladım ki yıllardır peşinden koştuğumuz o gizemli üstad, aslında yanımda oturan ve paramı yiyen bu süzme dolandırıcıymış.
    dolandırıldığımı, o çok güvendiğim dağlara karlar yağdığını fark edince çıldırdım. daldım buna. gözüm döndü, ne kardeşlik kaldı ne öğreti. istenmeyen olaylar yaşandı, karakolluk olduk. sonra siktir ettim kendisini, bu muhabbetin baştan aşağı bir tezgah, bir dolandırıcılık olduğunu anlayınca bir daha girmemeye yemin ettim.
    sadece hatrı sayılır 1-2 arkadaş ulaşıp "ne oldu lan sesin soluğun kesildi" diye sorunca, mevzuyu anlatıp gitmeye karar verdim.
    burada iyi dostluklarımız oldu, onlar hariç alayınızın... neyse.
    kusura bakmayın beyler, ben bu yaştan sonra 2. defa dolandırılıp tekrar hayata 0'dan başlayamam.
    enerjim bitti, inancım bitti. sizi tanımak güzeldi (bazılarınız hariç).
    keşke bu alfa muhabbetinin, bu "seçilmiş kişi" triplerinin bir dolandırıcılık tezgahı olduğunu söyleyenleri ciddiye alsaydım.
    yarak dağıtıcısı'na bir özür borcum var. beni uyandırmaya çalışmıştı, "oğlum bunlar tokatçı" demişti fakat ben onu dinlememiş, üzerine ana avrat küfretmiştim. haklıymışsın birader, helal et hakkını.
    size son sözüm; kimse size bedava bir şey vermez. alfa muhabbeti, kardeşlik, altın vuruş hikayesi falan...
    hepsi boş iş, hepsi yalan dolan. gidin kendiniz olun, hayatınızı yaşayın, ailenize sarılın. kimsenin de sizi "gizli ilimler, üstün ırk" gibi yalan vaadlerle kandırmasına, cebinizdeki üç kuruşa göz dikmesine izin vermeyin.
    beni de daha rahatsız etmeyin, yeminim var bu konu hakkında konuşmayacağım. kendi boktan hayatıma dönüyorum.
    hadiyin hayırlı traşlar.
    tümünü göster
   tümünü göster