yuşanın sonunu getirmeye kafayı taktıysa hukuki destek benden. bi de güzel bi cezaevi yolluğunu yaparım cebine harçlığını koyarım valla hiç çekinmem.
tck 32 den faydalandırırsak da hiç bi ceza almaz arada ziyaretine gider kontrol ederim :D
hakediyor mu fazlasını hakediyor. Allah yatalak yaptı uslanmadı hala devam ediyor :D
başına ne geldiyse x999999 hakediyor puşt.
bizim de mağdurlara el uzatmamız şart. çünkü Allah da zamanında bize el uzattı.
yuşa bininin aksine allah ile aldatmadık allah rızası için düşürdüğü insanlara destek olduk.