• bugün (2)
  1. https://mega.nz/folder/Kn...ab#Od5cCfCB98aViCZhYz0ekw
  2. lan ilk zamanlar biz de kasıntıydık da bu kadar değil
  3. yav sen ne diyon amk ya
  4. @55 auicky: evet var zaten, paylaşılacak. müsait bir zamanı bekliyorum.
  5. @8 Sen böyle bir başlık açınca elinde hazır, paylaşılmayı bekleyen bir derleme var diye düşündüm doğal olarak, ben ne bileyim sen de bir arayış içindesin, medium değilim, hazırcı dedin bir de. Aslında çok detaylı bir arşivim vardı, normal iki blog yazıları arasına kanciktan ve ekşiden derlediklerimi atmıştım, yorumlar yapmıştım, videolar vs koymuştum ama ssd problemiyle hiçliğe gittiler.
  6. Cenabetbedevi mesaja bak.
  7. Yeni usta benim adiler dağılın xd
  8. usta sığınakta son laflarını söyledi bana.
  9. @50 illuminati direk ben demek şefim xd
  10. Benim gibi kutsal soydan olan var mı xd deccal benim bu arada. Reptilianlıkta var.