-
sen bu mimiksizin üzerine gitmeyeydin keşke, çocuğu hayattan küstürmüşsün.
ee dıbına koyduğum, yıllar boyunca kancık'ta yazarlığının açılmasını beklemişsin. şimdi kendi siklenmeyen ininde, kendi karanlığında boğulup duruyorsun. eskilerin yaptığı gibi birilerini beta olarak yaftalıyorsun.
senden bir sikim olmaz çocuk.
şu an bunları söylüyorum diye seni resmileştirmiyorum merak etme, çünkü olacağın şey en fazla taşak malzemesi olmaktır.
-
Altın vuruş tam olarak bu yazılar mi?
-
altın vuruş diye bir şey yok knk dolandırıcı yuşanın milleti dolandırmak için uydurduğu bir şey sadece...
-
@3 aynen kanka herkesi dolandırıyo sonlarına kadar aliyo ne işin var o zaman burda
-
diğer masum insanları ayıktırmak için dostum